Svar på tal!

försök inte härma kissie, du kommer ingenstans på dt.


________________________________________________________________________________________________´

Jadu, kanske jag gillar Kissie? Och hur härmar jag henne som några av er säger?

För det fösta så vill jag verkligen inte vara som henne!

För det andra, så bryr jag mig faktiskt inte om ni tycker att jag härmar kissie!

Och såg att du hae kommenterat Sandras blogg oxå, kanske borde kolla din egna blogg innan du börjar klaga

Haha, jag bryr mig inte riktigt om ni tycker jag härmar kissie, är ful, wb eller vad ni tycker för jag avgudar mig själv/älskar mig själv! Kanske ni borde kolla er själva i spegeln innan ni börjar klaga på mig. För jag är PERFEKT!!!!!! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0