8 miles (A)

Nu har ni allt bra tur va, eran favorit är tillbaka  Haha ne nu ska vi inte vara sånna! Iaf så har jag varit hemma i 3 dagar nu för jag har sjukt ont i huvudet och halsen... kännde av de i lördags natt, men i söndags så fick jag ont i halsen, magen, huvudet och kroppen + jag hade feber... Stackars mig :C

Nu ska jag iaf kolla 8 miles, drägga över eminem, knarka halstabletter och dricka bubbel vatten, hihi!  kmr nog in kolla så mycket eftersom jag har hittat massa kuliga spel på fb som jag måste ''passa'' elr vad de heter?

 



Viktor visade mig en grymt cool kille som rappar på utube! Här är 2 st AS NAJJS är han



Kommentarer
LOWA

Hoppas du har haft en bra dag!

2010-05-19 @ 22:51:30
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0