då...nu!

Sitter ch läser igenom min blogg för några månader sen! Asså de är ju som en helt annan människa! Nu är jag mer snäll och mer bilder, men min blogg är tråkig nu! Lixom jag gillar att läsa bloggar med attityd men min blogg nu och då...

innan såg mina inlägg ut typ såhär: asså seriöst varför kommenterar du sånna saker om min blogg som jag redan vet? lixom jag skulle inte ha den som en header och sluta klaga på att jag är ful för jag är perfekt !!!

Och nu: hej ni sitter jag här och ska kanske ut och springa, bla bla bla SKIT tråkigt!


Hade dock inga bilder innan, men nu har jag de, men nu har jag lixom ingen attityd...

Lixom gillar ni att läsa bloggar med attityd eller inte? Lixom bloggar som provocerar är MYCKET roligare än fukis som har den ''snälla'' blogg typen. Testa kommentera en kommentar som är elak så ska ni se att den kommer inte komma med eller de kommer stå din kommentar väntar på att blir publicerad eller vad de står och om man skriver typ åhh vad söt du är då kommer den med dirr och de är bara för att det ska passa bra in på hennes identitet! Och hon photoshopar ALLA sina bilder och säger att hon inte gör de, men visst de har inte vi med att göra men stå för de för fan!!! Och när hon va med i tv och hade världens störsa pormaskar så säger hon att de va ljuset som öppnade upp dom... Lixom visst ta bort dom de hade jag oxå gjort, men du behöver inte säga att de va ljusets fel utan alla får de eller aa kanske inte jag



Lixom man ser att du redigerar dina bilder.

Kommentarer
Madde

Asså snälla... Sluta skriv "lixom" hela tiden -.- enormt jobbigt att läsa då -.-

2010-05-08 @ 18:10:09
URL: http://madeintibro.devote.se
thaipinnen ♥

najs blogg:)

2010-05-08 @ 19:21:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0