Euw.

Jag känner mig jätte skabb just nu. Va ju på liseberg igår och de är ju lite skabb om man tänker på hur många de är som har suttit i dom sakerna vi åkte och hur många som har gått på samma toa, aa ni fattar? Ska nog iaf ut och springa nu, sen så ska jag duscha och måla naglarna! Så får man la hoppas att man känner som sig en människa igen haha.

Förlåt för lite dålig update, men va ju inte hemma igår förrens halv 11, va ute efter vi kom hem. Sen så kollade vi på Avatar och då somnade jag, sen så orkade jag inte lägga in något, ni förlåt mig ♥

   Träffade några kaniner, men dom ville bara krama små barn sa Hanna och Katja, haha tror om sa så bara för att jag inte skulle skämma ut dom..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0