Lögner vinner man inte på!

''Hahaha! Idag på vår sista lektion (hemkunskap) satt jag och **** och typ fightades. Vi var tyvärr i samma grupp och skulle bestämma vad vi skulle göra, så blev de lite fight och, haha, när hon böjde sig ner skallade jag henne xD MOHAHAHA xD Sedan började vi slåss och, hehe, lite så


Sen när vi hade slutat och jag skulle cykla hem, cyklar jag förbi henne och typ knuffar till henne med foten xD'' Citat ur Sandras blogg -.-

Men seriöst... Okej jag böjde mig ner, men tyvärr du skallade inte mig... Och vi började ju inte slåss jag vet inte vem du slogs med, men inte var de mig iaf! HAHAHAHAHHAHA när du cyklade hem så sparkade  du mig..? haha nej lilla gumman du satte en väldigt lätt fot i min höft synd bara att jag cyklade ikapp dig och sparkade dig   Så snälla sluta ljug du vinner inte på de... Och i ditt senaste inlägg skriver du att du att man blir jätte glad när man ser hur mycke statestiken höjs och att man lådsas att man inte vet... haha du vågar ju inte ens säga!!?



I know u love men ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0