Väx upp istället ;)

Ni kan få läsa detta medans jag gör mig till människa, haha

''Haha aa jo visst du sparkade mig xD Dagens skämt! Du försökte ta min väska som den lilla tattar ungen du är. och jag skallade dig visst, erkänn bara och jag har visst jätte hög statistik tillskillnad från dig. Men jag tänker inte ägna min tid åt dig mer, för du är en värdelös nolla! Suck it up bitch!
''

Dagens skämt? Lilla gumman du cyklade brevid mig och satte ut foten, men om du gärna vill tro att jag fick ont så tro de, men skriv inte heller ut på din fula blogg som ändå inte har några besöker och säga att du sparkade mig... Snälla, du säger att din statestik är SÅÅÅ bra, men om den nu är så bra, varför vill du inte säga då när man frågar? Så nu kanske du borde face the reality sweetie!


Kommentarer
Annie

sv:tack desamma!:)

det är tyvär inte jag som har gjort designen så jag vet faktiskt inte:/

Ska vi följas via blogloving?:P

2010-05-02 @ 21:11:20
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0