HANG WITH ME <3

är den låt som går på repeat på min spotify och ipod!
Jag har aldrig gillat Roby har aldrig tyckt hon gjort bra låtar har typ velat skrika när min vänner sätter på hennes låtar. Och när Hanna sa att Robyn skulle vara med i ett avsnitt av gg då ville jag bara gråta och sluta kolla.
Men jag kollade avsnittet och de va inte den snabba utan den långsamma och acustiska *stavning* verisionen och gissa vad? Jag är förälskad i den nu! ♥

För er som inte har spotify lägger jag upp låten och för er som har spotify sök på hang with me och då kommer den upp och så ska de stå acoustic typ.


Kommentarer
Laila

bra låt faktiskt =)

2010-11-22 @ 17:36:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0