hanna är bäst

hanna här! :D
´Linnea är så osocial och vi gör ine kul mer än att kolla på disney chanel. (A)
Igår var vi iaf på liseberg, var rätt så mkt folk men vi hade fett kuuuuul, förutom ngra turkar som var allmnt äckliga. -.- Och så var vi med Astrid och jag fick olja på mina nya skor och min byxor, hata mathildas cykel!
Frille by night, blir inte bättre än såhär.
Astrid var desprat fter att hitta ngn, fast det gjorde hon såklart inte. ^^
KOLLADE PÅ GOSSIP GIRL OXÅ!!!!! :DDDDD<3333333333
gud, jag bara älskar det pogrammet, sjukt bra avsnitt. lite tråkigt bara att viktor glömt föra över det sista avsnittet. :( eller aa, det tredje. :)

Nu troor jag snart att jag ska åka hem, kom på innan att vi har engelska och tyska tills på tisdag som jag icke har övat på, ej smart hanna!

I know you love me, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0