Hur dom blev och hur du gör dom

Jag blev faktiskt rätt nöjd med mina naglar med tanke på att de va första gången jag gjorde dom! Så här gjorde jag dom iaf.

Detta behöver du. Nagellack, block/papper och grillspätt.



- Välj först ut två färger som du vill ha. Jag tog baby blått (isadora nr 624) och vanligt svart. 




 - Fixa dina naglar, måla underlack fila dom osv, osv som man brukar göra innan man målar sina naglar.



- Måla sedan dina naglar i den färg du vill ha. Låt naglarna torka LÄNGE, annars kan de bli jack inte inte bra.





Sedan tar du ett vanligt block och målar på bas färgen och sen så tar du den färgen du ska göra mönstret med och gör olika mönster på bas färgen och sedan väljer du ut vilket du vill ha. Du ska oxå lägga ut en klick på pappret med den färg du ska ha mönstret med  och sedan är de bara att köra igång. det är de man ska ha grillspättet till för att kunna ''rita'' på naglarna.



Och så här blev mina naglar. En handen blev bättre än andra, men, men. Rätt nöjd för första gången




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0