secrets about Linnea



Jag är långsint.

ni skulle bara veta. Om någon har gjort mig sur lr man bråka om något, då kan jag vara sur HUR länge som helst! Även om jag knappt kmr ihåg vad de är man bråkar om så kan jag vara sur. Och folk som säger ''aa den ända som förlorar är du själv osv, osv'' de tkr inte jag! För om jag är sur LÄNGE på den personen och den personen gillar mig så måste ju den personen någon gång komma och säga något till mig. Okej de är inte riktigt så jag tänker, men de ligger lite i det, lr hur?!
Fast sen är inte jag en sån person som blir sur för man inte får sin vilja igenom, lixom när jag blir sur då har jag verklign något att vara sur över och inte små skit saker lr om jag inte får min vilja igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0