Zebra naglar, ohya

Jag vet jag inte har bloggat på två dagar, men har bara inte orkat. Har inte haft lust, men nu gör jag det, ska oxå ta och göra några tidsinställda inlägg så min blogg inte blir helt tom, hihi.

Juste på lördag åker jag på konfa läger, lite utanför hamstad. Bra  planering eftersom de är över hallowen och halva höstlovet... Jaja jag överlever nog?! Kmr göra massa tidsinställda inlägg då oxå så jag har ingen datan, men uppdaterar ändå. Blogg.se är allt bra!

Fick oxå en lite galen idé om att göra ZEBRA NAGLAR?! hihi dom ska vara ljus blåa och med svarta ränder har sett en bild och de va jätte snyggt! Lägger kanske in ett inlägg hur ni kan göra de, visst är jag snäll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0