baby it's a shark in the water

Hello blogers and readers!

Igår kväll så va jag hemma tilll ungefär 10 eller nåt sånt , fick bild på Mr.x *hihi* inte helt fel..
Sedan så drog jag och Rebecka ner och skulle bada, det var typ tyskar där nere som måste trott att vi var helt dumma i huvudet.. Haha vi skrek och hade oss eftersom det var jätte mörkt.. Sedan så fick vi oxå ner Mr.X och hans amigo Och vi satt och snackade lite och dom satt och kollade på oss när vi badade hahah.. Trodde inte någon va där så vi bara satt i havet och gjorde inget eftersom det var så kallt i luften men varmt i havet.
Sedan när jag kom hem så fortsatte min konversation med Mr.x hihi.


I had that feeling last night..



Idag vet jag inte riktigt vad som händer? Ska iaf ut på en pw och städa mitt rum.. hahah de ligger kläder och väskor överallt..



Hörs om ett par timmar bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0