Det här är värt att dö för jag tror mitt hjärta blöder

Efter vi hade vart uppe på coop så gick vi ner till stranden och ''fikade'' där och hade det trevligt, mysigt och var lite crazy
Sedan drog vi hem till Rebecka och skulle äta lite, men eftersom mina föräldrar inte var hemma utan bara min syster så blev det kyckling tallrik hemma och vem säger nej till det?! Så jag käkade lite hemma hos Bex och sen så drog vi till Pizzerian och gissa vem vi såg på vägen dit.. Mr.x.. Dock är inte Mr.x, Mr.x längre eftersom det hänt lite grejer.. Jaja shit the same. Boys will be boys right?  Finns 1231 andra killar som är bättre!
Drog sedan ut, men det hände inte så jätte mycket. Träffade en hög kille hahaha as skön!

Nu ligger jag iaf i min varma och sköna säng ♥

 

Vet inte varför men jag älskar denna bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0