everyday i'm shuffeling

Ursäkta att jag inte uppdaterat bloggen förens nu, men ajg vaknade vid 2 tiden och då käkade jag och bexx lite frulle och sedan gick vi på någon marknad/loppis grej..

Igår/natt var vi uppe till halv 6.. VI shufflade, jag tror ja gick in liiite för mkt. Råkade shuffla sönder ett linne hahah. Efter ett tag så satte vi oss vid datan och kollade omegle. hahaha. Fan va störda människor det finns! Vi hittade jätte söta killar också *hihi*
 Dock förstår jag inte varför alla vill att man ska visa brösten för att man kommer från Sverige.. Skulle aldrig göra det för någon random!
Har också sjuuuukt ont i min rygg idag eftersom vi satt väldigt länge vid dator och hukade oss på stolen.. Ska bli skönt att sova i min egna säng inatt ♥♥



Nu sitter jag iaf hos Bexx igen. Ska shuffla och kolla omegle ofc




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0