i skolan

Nu sitter jag i skolan med den lilla dator vi har fått. Ska ha IT dagar idag och imorgon så det blir gött! Alla sitter och lyssnar på musik så det blir massa olika haha.. Hampan som sitter mittemot mig sitter dock och lyssnar på lonley Island och dom är ju bra så jag klagar inte. Sitter också och chttar med Isabella som sitter mittemot mig.. Liv.com
Datorerna verkar vara bra också så jag är mer än nöjd. Denna lilla dator får också följa med till Frankrike så jag kan hålla mig uppdaterad och er också



Igår så var jag först i skolan som vanligt sedan så drog jag hem till Bex, drack kaffe och tog det lugnt. Vi tog också sönder en sån ''fåtölj'' haha.. Men den går att laga så våra rutiner komme fortsätta inom kort! Har verkligen uppdaterat er dåligt dessa dager, men nu när denna lilla dator finns så kommer också min uppdatering bli bättre både när jag är i skolan, hos kompisar och i stan kanske. Det gillar vi right?!

 

Random och gammal bild, men som sagt har inga nya bilder på denna dator men ni överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0