inne frisyrerna hösten 2011

Hösten är den stora mode månaden tycker jag. Det finns så mycket att klä sig eftersom kylan börjat komma. Stora koftor, halsdukar, scarfs mössor you name it. Dock får ju jag behålla mina sommarkläder liiite längre eftersom jag ska åka till Frankrike!

Man får ju dock inte glömma frisyrerna! Jag har bara tagit fram 2 stycken frisyrer, men fy vad snygga dom är och super lätta att göra.

Flätan är så snygg och lätt. Fläta bara en vanlig fläta sedan så drar du lite på sidorna av flätan och dra ner lite hår ifrån huvudet. Så att flätan ser lite slarvig och ogjord ut.
Jag skulle dock skippa ögonbrynen haha 

 

En annan frisyr som är så snygg är den ''slarviga bullen'' Supper snygg! Jag tycker personligen att den ser bäst ut på mörkhåriga tjejer!

Om du inte har natuligt lockingt hår locka det. Jag tycker iaf att det ser bäst ut om man har krulligt hår. Sätt upp håret i i en bulle eller hästsvans sedan så sätter du fast lite hår delar med hårnålar sedan är du klar!

 

 

 

Tycker Vanessa Hudgens verkligen har lyckats med bullen och hon ser super snygg ut i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0