My blog would suck without me

Hola amigos!

sitter och spelar farmville nu hahhaha. Har inte spelat det på super länge, typ 2 år snart tror jag. kommer ni ihåg när alla var helt desperata?

Har ju vart ifrån bloggen ca 4 dagar. Kommer inte skriva ett jätte lång inlägg utan tror jag gör ett videoinlägg istället. Kan iaf säga att jag har sovt på en Ö med rebecka, åkt båt, träffat Mr.x, vart på grillfest med päronen, vart i stan och träffat Lea och sovt över med Bex och Lea. Har vart 4 super bra och fartfyllda dagar!
Nu sitter jag iaf och taggar för Leas bloggöppning. ni hittar hennes blogg HÄR. Den öppnas 00.00!

en bild från när jag tältade på ön med Rebecka.

 

 


xoxo ♥

Kommentarer
Lea ♥

haha du är så gullig!

2011-08-14 @ 23:08:03
URL: http://bylea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0