Never mind I find someone like you

Innan så gick jag upp med mamma och pappa till en ''fest'' eller egentligen är det inte det, men det är på ett hotell så jag vet inte hur man ska säga, men det var ett band som spelade och eftersom päronen känner bandet så ville dom kolla. Bex och Lea var också där uppe så jag tänke why not?

Var dock inte där länge eftersom vi drog ut i samhället, men det var rätt så dött så vi gick tillbaks. Satt och drev med en som Bex känner haha. Sedan så gick jag och Bex hem tillsammans och vi pratade om verkligen allt mellan himmel och jord. Älskar hur det är när man bara kan prata om allt. Jag tar det som ett väldigt bra tecken på god vänskap att man bara kan gå och prata om allt utan att skämas och man förstår även om man förklarar kasst ♥

 

Kom sedan hem och sminkade av mig osv. Är det bara jag som älskar den känslan när man precis sminkat av sig och borstat tänderna och bara kan lägga sig i sängen och innan man lägger sig klär man av sig och tar av sig sin BH.. Fyfan vad jag älskar den känslan efter en lång dag, haha.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0