pw

Puh! Kom hem från en jätte go pw med Lea och bex, gosshigt! När jag kom hem så gjorde jag lite andra övningar, så skönt. Ska snart hoppa in i duschen och sedan sova. Har blivit jätte trött det senaste! Hara sovit i 1 eller 2 timmar när jag kommer hem sedan jag började skolan.



Jag ber åter igen om ursäkt om min dåliga bloggning, men imorgon får vi äntligen våra datorer i skolan då kan jag uppdatera lite bättre!
Innan var jag också hos Bex och drack kaffe och Lea var också med. Blir en vana, vi sitter i hennes ''fåtöljer'' dricker kaffe, snackar bråkar om vem som ska få sitta osv osv. Så mysigt! Så detta gör vi till en vana, alltså kommer jag bli beroende av kaffe igen, visste ni förävrigt att jag var kaffeberoende för några år sedan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0