riktiga män, finns dom?

Den frågan stället jag mig ofta..
Varje gång jag är på g med någon så undrar jag hur dom tar mig, hur dom tkr jag ser ut, hur min kropp ser ut? Allt det leder till att jag blir jätte osäker och gör dumma saker. Men det senaste har jag gillat en människa och jag tänker alltid men han vill bara ha modellsmala tjejer osv osv, men sedan tänker jag ''om han verkligen gillar mig då ska han respektera hur jag ser ut'' För kärlek övervinner allt right?!



killar borde inse att tjejer har inte dom ögonfransarna när dom inte är sminkade, dom har inte 2 cm midja, dom är inte allt snygga och har bomber till brösten. Det jag tycker om sånna killar är att dom har inte vuxit upp. Dem ser inte världen för hur den verkligen är utan är fast i sin ''våta dröm'' Visst finns det tjejer som är jätte smala och kan inte gå upp i vikt, jag har sånna vänner och dom är också jätte fina! Så missufatta mig inte!


Do you want a perfect girl? Buy a fucking Barbie doll!



Visst att du inte ska bli smäll fet för tro mig det finns inte många killar som gillar sådana tjejer, men om du är helt normal så löser det sig! Även om det kanske är svårt att tro det. Du tror att du kanske aldrig kommer få en pojkvän och att du kommer vara okysst och aldrig ha sex. Det löser sig, du kommer hitta en jätte fin kille någon dag. Man måste kyssa många grodor för att få sin prins.



Så tjejer ät normalt, träna normalt, ät godis var som vanligt. För är han en riktig man så tar han dig för den du är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0