Sometimes I cut myself just 2 see how much it bleeds

Morning bitches!

Vaknade faktiskt rätt så tidigt idag åt lite frukost med familjen och sedan la jag mig i sängen igen och kollade sminkvideos haha. Det är ju sånt väder idag igen, men jag tycker det är mysigt så det är inget problem för mig!

Snart ska jag nog ut på en pw och senare blir det väl bara ta det lugnt , men ikväll ska jag nog ut. Måste verkligen göra något galet innan skolan börjar, hihi


Från en sak till en annan. igår kväll när jag inte ville eller kunde sova så satte jag mig och lockade håret. Blev riktigt fint! jag har ju betsämmt att jag ska börja ha utsläppt hår nästan varje dag i skolan osv. Lockat plattat och sånt. Och den frisyren tog bara 15 minuter att göra. Jätte lätt, snabbt och snyggt!


Kommentarer
Lea ♥

sjukt snyggt <3

2011-08-09 @ 15:34:13
URL: http://leas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0