lista

Din stilikon: om ja ska vara ärlig så har jag ingen, tar lite av alla och sedan kombinerar jag de med mig själv. Så alla & mig.
Din favoritaffär: Många
Drömaffär: Chanel, Louis Vuitton, Victoria Secret, Burberry osv..
Äger du ett par Rayban? Nej.
Har du druckit kaffe på starbucks? Ja
I vilket land/länder isåfall? London & Danmark.
Har du vart i New York eller Paris? Ja Paris & vill väldigt , väldigt gärna till New York..
Skulle du kunna gå utomhus osminkad? Oftast inte, beror på vart jag ska.
Äger du ett par mjukisbyxor? Ja, rosa såklart!
Säg ett "säkert kort" för i vår? skinn eller jeans jacka, ballerina skor, och ett par snygga brillor!
Äger du en skinnjacka? ja
Vad skulle du aldrig sätta på dig? Ett par mjukisbyxor i skolan, alltså en helt vanlig skoldag. Kan dock ha de om vi ska någon stans..
Favoritfärg: finns många. Men typ rosa, en snygg brun.
Vad för klädesplagg vill du ha just nu? Ett par armé pants, ett linne, en cardigan, en bikini och vet att en väska inte är ett klädesplagg, men en väska..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0