Sex & the city

Ligger och kollar på sex and the city nu. Herregud va jag älskar dom filmerna ! fick den i alla hjärtans dag present innan.Har både 1an & tvåan , kan kolla dom hur många gånger som helst utan att tröttna. Får ta och ladda ner alla säsonger oxå , har faktiskt inte sett dom haha.

Jag ligger och drömmer om staden new york , kläderna allt. Hur mitt liv kommer vara när jag flyttar till the big appel? Hur jag kommer se ut , mina vänner, vilka jag kommer träffa på gatorna och gå på kända resturanger , kommer jag ens göra de eller kommer jag bara flytta in till gbg eller sthlm bara , eller kanske London? Älskade ju trotsallt den staden!
Glad alla hjärtans dag (säger man så?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0