skitsnack..

nu ska jag snacka lite skit i bloggen *hihi*. Ibland måste man lixom.
Iaf ska säga vad jag tkr om sebastian krants (heter han så?) Asså jag förstår verkligen inte vad vissa tjejer ser i honom , han är ju FUL SOM STRYK!!! Han ser ju ut som en alien. Och när han posar så sträcker han ju fram huvudet lite snett , jag menar hallå hur f*n ser du ut..?
I typ förrgår så satt jag och kolla Paows blogg och min mamma satt bakom mig och kolla och bah nämen gå tillbaka till den bilden va , va de för tönt?! Tror ni inte de va en bild på honom , haha.
Men ändå jag tål honom inte han är så ful , visst han kanske kan sjunga (har aldrig hört honom)
Ändå han sminkar sig , visst låt honom men ändå jag förstår verkligen inte hur killar kan sminka sig så som han gör?

Nä usch Sebastian hamnar på min UTE lista!!
Haha de va på denna bilden över som mamma såg. Förstår henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0