Vill leva som i oth ..

Jag vet! min uppdatering har sugit, ska inte dra någon ursäkt om varför. Kan dock säga varför, jag har inte orkat & om jag ska vara ärlig.. Jag har kollat oth typ hela dagen sen i onsdags eller inte igår eller i fredags eller idag , men i onsdags & torsdags. Fredags då va jag i stan och kolla bio med familjen, mys! Och i går va jag med Camilla.

Kommer nog bli lite bättre uppdatering nu när skolan börjar igen. Som ni vet så har jag haft lov därför. Har bara chillat hela lovet och haft de as gött. Men imorgon är de back 2 the real life..
Usch jag orkar verkligen inte med att gå till skolan, de är lixom samma sak & same old people.. Gå upp tidigt gå till skolan va i skolan komma hem från skolan plugga äta sen sova. Man bah nej tack de är inte livet för Linnea direkt. Jag vill ha fart & fläckt, glamour ja allt de livet.. En dag ska jag nå dit också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0