Vintage sister & e.o.s

 

Har kollat runt lite på internet och hittade lite söta läpp balsam. Läpp balsam är något som jag verkligen är desperat i , har alltid med mig de och använder de hela tiden eftersom mina läppar bli lätt torra och specielt nu vid denna årstid.
Hittade iaf dessa , söt burk är ju ett plus och så smakar dom olika smaker. Tror jag ska beställa hem några iaf.

 

 

Item imageItem image

 

Item imageItem image

 

 

Jag har hört lite om detta läppbalsam , dock finns de i typ bara USA så de finns inte i sverigen. Men iaf folk säger att de är jätte bra och man får jätte mjuka läppar av de. Tror jag ska klicka hem ett sånt faktiskt , de är dock rätt så dyrt kostar 82 kr plus moms 16 plus frakt antagligen så blir la typ nästan 200 kanske? Men bara för att testa så är de la kul. Burken är ju oxå as cool så de är ju ett till plus för att jag vill använda de ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0