World trade center - Läs!!

Igår på våran engelska lektion hade vi en vikarie som också är min so lärare. Vi hade en text och world trade center och vi satt och diskuterade om de i minst 30 min. Har aldrig tänkt på de innan så mycket eller egentligen kan man väl säga att jag faktiskt inte brytt mig så mycket , jag har vetat att de hänt men sen va de bra med de liksom. Iallafall igår fick jag verkligen upp ögonen för de! helt sinnes sjukt ju , hur F*N kan egentligen människor ha så mycket hat i sig att man kör ett fullt plan rakt i ett av världens största byggander? Hur ? Hur kan dom terroristerna sitta på sina flyg kurser och veta , ha jag gör detta för att döda.. Jag behöver inte lära mig att landa jag kommer ändå krascha in i byggnaden. Hur kan man ha så mycket hat egentligen ?

Vi kollade oxå på en film på so lektionen på utube om de och asså jag skämtar inte om jag satt i 30minuter på nästa lektion och va helt shockad. Jag skakade nästan , när jag såg på filmen så började jag nästan gråta. Man såg liksom folk hoppa från översta våningen för att klara sig. Förstår dom ! Liksom hur tänker man när man får ett besked om aa de kommer ett flygplan snart och de kommer åka in här så ring och säg förväl till era nära & kära. Vad tänker man ? Asså gud jag sitter och skakar nu.

Igår på filmen så såg jag något som verkligen chokade mig! Jag har sett facebook grupper om att dom har sett djävulen i röken och bla bla bla , men ja såg de själv i röken. Jag blev verkligen helt shockad och bah men de är ju ett djävuls ansikte..! Jag ser de på 2.21 på den främsta sidan av byggnaden i ungefär mitten av röken.



Och i början när man ser dom som gör de , man blir verkligen hatisk. Hur kunde dom ? Hur kunde dom göra de? För er som inte kan se djävuls ansiktet har jag gjort en bild.


Kommentarer
Levia♥

sv: men jag åt pureé när jag var bebis!!! <3 ;) ;)

2011-02-12 @ 11:59:52
URL: http://levia.blogg.se/
carro

åhfyfan...

seriöst, man ryser och mår riktigt dåligt när man ser det..

2011-02-12 @ 12:45:59
URL: http://ccarrro.blogg.se/
carro

åhfyfan...

seriöst, man ryser och mår riktigt dåligt när man ser det..

2011-02-12 @ 12:46:00
URL: http://ccarrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0