fail fail fail fail fail

HAHAAHHA försökte vara lite deskret nyss.. Hade öppna mitt fönster vid öppet och skulle sätta mig och sminka mig och solen lyser in på mig så jag drar ner min rullgardin. Då kommer en vind pust och min lampa blåser ner genom fönstret och min granne går förbi.. Försökte lixom vara diskret eftersom jag satt i bh dessutom så kan inte direkt ta upp lampan och flasha allt jag har. så lampa fick hänga där ett tag tills grannen har gått förbi..


hahah bara jag som kan göra något sånt där. Typ som igår när jag blödde näseblod (euuuw) och sätter en tampong i näsan utan att tänka på földerna då jag tog den störsa vi hade hemma.. Japp ni kan ju förstå när jag skulle ta ut den...

Skämmer ut mig like a boss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0