kvavt och smycken

godmorgon!

Vaknade för någon timme sedan och käkade precis lite frulle. Skulle ju vara sol idag, men vad hände med den?! Lixom det är kvavt och äckligt, så man orkar inte vara ute.. Men senare ikväll när det har blivit lite svalare blir det ut på en pw har jag tänkt.
Ska nog sätta mig och göra lite smycken så jag kan få lite pengar tills jag åker till paris över höstlovet



Förövrigt så ska jag och se den nya Harry Potter imorgon, super taggad! Ska se den lite framöver med Hanna också eftersom det var menat att hon egentligen skulle med denna gången, men så blev det inte så får gå med mamma och syster. Men det blir nog trevligt ändå! Blir lite shopping innan tror jag också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0