Läppglans

Alla gillar vi läpp produkter, right? Här är min lista på mina bästa och finaste läpp produkter top 3 på sommar  och vår och topp 3 till höst och vinter.

Eftersom det är sommar nu så börjar vi med sommar färgerna.

På sommaren gillar jag att använda mycket rosa och ljusröda färger eftersom det är ljusa månader. Man är brun och sommarsnygg. Dessa är mina 3 sommar favoriter på läpparna. 


Jag använder mig av ett corall färgat läppglans från MNY vilket är verkligen min favorit! MNY har billiga smink produkter och bra. Kommer dock inte ihåg vilket nummer eftersom den lappen har åkt av..  köpt på lindex för 30-40 kronor.

Min andra favorit är Hawaiian Tropic läppglans. Det är en ljusröd färg och är superfin. Man får naturligt röda läppar och den smakar och luktar jätte gott! Min färg heter islan berry och man kan köpa den i dom affärer man kan köpa hawaiian tropic produkter för ca 50 kronor.


Sist men inte minst är mitt ljusrosa läppstift från elf. Det är en jätte fin ljusrosa färg som är jätte fin på sommaren när man är brun, men den passa också jätte bra på vintern. Det är jätte bra att använda eftersom det inte är så ''hårt'' utan att det liksom känns som läppglans, läppbalsam. Jag köpte mitt på elf somsagt för 40 kronor.

 

På höst och vinter månaderna alltså dom mörkamånaderna så gillar jag att använda rätt så naturliga färger. Eftersom man är såpass blek och om du sedan tar ett rött läppstift då ser man ju ut som ett vandrande lik. eller iaf jag gör!

 

Så min första favorit är ett läppglans från MNY det också. Det är en ljusbrun färg som har massa glitter i sig. Min är i nummer 185 och jag köpter mina MNY produkter på Lindex och mitt läppglans tror jag kostade 25 eller 35.


min andra favorit är ett läppglans från elf. Det är ett genomskinligt med glitter i. Det luktar ock smakar jätte gott. Köpte det på elf för 20+ och heter coconut crazed.


Och det sista är läppstiftet från elf som ni kan läsa om där uppe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0