Road racing

Hola amigos! (bäst på språk!!)

kom nyss hem från att ha vart på road racing med papi. Trevligt, trevligt! Vet ni pappa sa att han och jag kanske ska börja köra road racing, alltså att jag ska få tävla!! Nice huh?! Han har t.o.m funderat ut vilken motorcykel hans ka köpa till mig och han..
När jag var lite så var ju han en tävlare han har kört i typ 20 år, där fick nu lite info om min pappa haha. Blev sjukt glad iaf, han sa ett år iaf! längtar verkligen till nästa sommar! Astrid vet varför och för det innan.



jaja nog om det! Ska nog ut på en pw snart och sedan ta ett skönt bad och kolla någon film! Spela lite sims ikväll kanske, man blir beroende! Ska bara ta det lungt har inte haft en kväll där jag tagit det lungt sedan Astrid kom hit
jaja we like to sleep all day and party all night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0