sims hehe

Förlåt för så dålig bloggning idag, men när jag kom hem så somnade jag i soffan i typ 2 timmar.. Hm undra varför, kanske för man somna halv 6..? Eller gjorde jag de? That's a secret I'll never tell, xoxo



När jag väl vaknade så var det middag och sedan fastnade jag vid sims.. Slutade spela vid 12 någon gång.
Det känns rätt konstigt nu när man inte är ute varje kväll.. Dock kommer det inte bli samma med mina andra vänner eftersom det är min och Astrids grej asså inte va ute utan dom sakerna vi gör vilket jag inte riktigt kan säga haha.. Men man kan göra massa andra grejer med mina andra fina vänner! ♥

 

Nu blir det nog att kolla lite sex & the city! TTYT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0