Smink och iphone skal

Godeftermiddag.

Idag har jag fått hem mitt smink och Astrid sitt. Jag fick oxå hem ett iphone skal som är super fint.
Vi kommer att göra en videoblogg på det senare så den kommer väl komma upp imorgon tror jag. Idag blir det nog bara ta det lungt. Ska fixa lite på mitt rum eftersom det ser ut som ett helvete typ.. kläder överallt smink, tops ja typ inget ligger på sin plats, haha får panik då.. Sedan blir det väl att dra ut med Astrid.



Igår natt/kväll så var jag och Astrid ute och vi såg några som sedan kom och satte sig vid oss där fanns oxå Mr.x
vi satt där och pratade lite sedan drog några och några andra stannade kvar, men sedan drog vi från dom. Satte oss vid coop och där kom 2 randoms fram som var as sköna snubbar så vi satt och snackade med dom.
Jag tror dock att dom trodde att Astrid var hög eftersom hon satt i en kundvagn.. Typ garvade åt allt och kunde inte komma ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0