Springa nakna i regnet och bada i hamnen

Hejsan blogers and readers!

Idag har det vart jätte fint väder, soligt och varmt. UNDERBART! Var iaf hos tandläkaren innan, hade en rysk kvinna omfg she was scary! När jag kom hem så drog jag och Astrid ner till hamnen och badade, solade och hade det anmält gott.

Last night.. hahaha. Astrid och jag drog ut och det började att ÖS REGNA! seriöst det var som om himlen öppnade sig. Så jag och Astrid blev lite crazy.. Tog av oss tröjorna och sprang i jeans och bh på en parkering. Tur var det dock att ingen såg oss utan det var helt öde.. Men sedan var det något slags larm som gick och Astrid fick paniiiiik och sprang därifrån och jag hade båda våra mobiler och jacka och väska så hon skrek på mig och var anmält rädd sedan så var det som en film då vi stog och skrek på varandra i regnet haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0