Städ

Jag ber om ursäkt ännu en gång för den dåliga uppdateringen, men det har vart fint väder och har vart i skåne osv osv så har inte suttit inne och läst bloggar och bloggat. Hoppas ni förstår, annars är det 2 bad..
3 bilder från igår 2 outfits bilder. Haha älskar min första outfit bild. Rosa mjukisar och rosa tröja. SNYGGT! Men orkar de inte sminka mig hemma eller sätta på mig ''fin kläder'' eftersom vi ändå skulle sitta i bilen i 2 timmar och hade sovt 3 timmar den natten.. Aja lyckades iaf fixa till mig snyggt! Haha the power of makeup!








Idag har jag tagit det lungt, solade en stund hemma sedan cyklade jag ner till stranden för att bada och lite sol och sen upp och lånade 2 böcker och köpa massa snacks till ikväll då jag och Astrid ska ha en mys/film kväll då vi verkligen INTE ska gå ut. Varje gång vi sagt amen vi går inte ut ikväll vi sitter och kollar film, myser och har myskläder, men så blir det aldrig för antingen är någon på fb och man blir utdragen ändå haha, men ikväll är det no boys or out night!

Förövrigt impuls beställde jag hem lite smink innan kommer nog denna eller nästa vecka. Kommer bli en vb på det.
Juste ni har aldrig fått se den med mig och min kusin haha den är fail, men får ladda upp den idag. Bättre sent än aldrig right? Nu blir det att städa rummet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0