Tips på hudkräm

Ska göra en liten tipsning idag om vad för ansiktskräm jag använder. Jag måste använda ansikst kräm annars får jag jätte torr hy. Men jag använder också mycket ansiktsmasker så min hy är rätt så bra. Jag har normal hy. Jag får inte ofta finnar eller acne, men får typ röda märken ibland.

Anyway. Jag har användt mig av massa olika. Först hade jag från Nivea, men den glittrade väldigt mycket och jag får så mycket minnen av doften så jag gillar inte den så jätte mycket. Men den är rätt så bra.

Sedan hade jag en annan fast det var som en bodylotion typ och ingen ansiktskräm och den gjorde min hy fet vilket ledde till att jag fick lite finnar här och där så slutade använda den. Men den är nog bra att ha som bodylotion. Och den är liten så bra att ha med sig i handväskan eller när man är ute och reser.

Nu har jag verklien hittat den rätta! Fick ett sånt litet engång exemplar på H&M och i en tidning och tyckte verkligen den var jätte bra. Får inte fet hy, den luktar gott osv. Så den är verkligen bra tycker jag.

 

 

Jag tror att den första och sista ligger någon stan på 80+ och man kan köpa dom på H&M, Kicks och i dom flesta affärerna. Den i mitten köpte jag på H&M för typ 30 kr men som dom andra finns nog denna också i dom flesta affärerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0