trött

Sen uppdatering idag, men gick upp halv 2 typ, hehe.. Kollade lite film med kusinen sedan hamnade jag här. Sjukt seg dag! Vädret är konstigt oxå så ingen idé att sola. Asså shit vad tråkig min blogg är nu!! Tkr verkligen synd om er som läser den haha..

Random bild!



Kan berätta igår om när vi träffade Mr. x

Jag och Astrid har vart ute och då har en bil kört förbi med några i vår ålder där är Mr.x. Det är läskigt för varje gång vi har gått iväg så har dom kört förbi oss, typ gps på min mobil?! Iaf så igår satte dom sig en bit bort från oss sedan så skulle dom gå för att hämta en grej, men jag och Astrid hade så vi sa att dom kunde få av oss. Då kom dom till oss och var jätte trevliga verkligen! Så vi satt där och snacka skratta massor osv. Det var faktiskt jätte trevligt så nu hoppas man på en sån kväll igen!

Man ska ta vara på tiden när den är annars ångrar du det! haha random..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0