Väx upp

Har ni någon gång vart med om att folk ropar elaka kommentarer?! Det har jag.. Ofta.
Alltså det är så patetiskt! Liksom om dom vill något så kan dom väl komma fram istället för att ropa det 20 meter bakom en? Seriöst väx upp. folk har ropat hora osv osv man bah vafan väx upp och skaffa en ordbok så du kan slå upp hora.

Det var som typ förra veckan så var jag ute med Hanna och Astrid och då var det en i min klass och 2 andra killar som vi sa hej till typ och en kille som tror han är as biff men som egentligen är en mes som tar anabola för att gå upp *oups I said it* och då säger men jävla fjortisar stick hem och blogga..
Åh det är så skrattretande! Han har inte sett dom tjejerna han var med?! Båda är 2 stycken som söker efter uppmärksamhet från alla håll och kanter! Båda skriker för att få 5 sekunders uppmärksamhet och en annan sätter sig iknät för att verka populär.. Pinsamt!



Så alla som skriker elaka ord till folk, ge er. Skaffa er en hobby istället och förstå att man kan ju inte ta åt sig när man inte vågar säga det face 2 face. Sure om någon av mina vänner hade sagt det till mig då hade jag ju tagit åt mig, men om en retard skriker det efter en.. Man kan ju inget annat än att skratta.

så om det händer er. Ta inte åt er för om dom inte vågar säga det till er vad är dom då? Ta inte åt er ni är fina som ni är. Om någon skulle skrika tjockis, äckel ful osv osv. Ta inte åt er! Om dom tycker du är tjock fine, dom behöver inte kolla på dig! Det är ditt problem. Om du själv inte mår bra över olika saker då ska du ju göra något åt det om du vill, men inte för att någon annan säger det till er!

Kommentarer
Helena

Sånt är inte alls roligt :(

2011-07-07 @ 22:29:57
URL: http://heelenaass.blogg.se/
Helena

Sv; Du har så rätt.



& Tack så mycket !

2011-07-08 @ 00:48:16
URL: http://heelenaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0