best thing i never had

Usch vad dålig och tråkig min blogg är just nu! Inga roliga inlägg, bilder eller något sånt. Får bättra mig, men jag har inte gjort alls mycket sedan jag fick sommarlov. Har bara vart i stan med mamma och syster eller vart hemma och degat. Så bättre att inte blogga överhuvudtaget då om det ändå bara är tråkiga inlägg..

Ligger iaf i en ny bäddad säng nu och ska snart kolla några avsnitt av pretty little liars. Best show ever!! Busigt att jag ser den innan alla andra här i tråkiga lilla Sverige, hihi.
Imorgon får jag ta tag i mitt liv alltså haha. Är rätt sliten, dock inte utan att ha festat. 2 bad.. Men vädret suger! Är slitet för att jag har inte fått nog med sömn har somnat vid 4-5-6 det senaste.. Så inatt ska jag somna i hyffsad tid och imorgon ta tag i mitt liv. haha, I sound like a fucking alcoholic..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0