chillidilli

hejsan!

Kom nästan precis hem från stranden. Var där med Madelene, Evelina och Olivia, trevligt trevligt! Var bara där en lite stund dock. Har bara tagit det lungt idag solat, läst tidningar osv. Ska sätta mig och kolla på Pretty Little Liars snart och äta vattenmelon. Skriver som alla andra, ''både gott och nyttigt'' haha är trött på att höra det överallt nu..

Förlåt för min super kassa bloggning, men jag orkar inte. Det är ju ''mode'' att inte vara med på fb längre och inte blogga osv. Ska nog haka på den trenden och aldrig mer blogga! Fast sluta va på fb, mjee NEVER!

 

För er som undrar vad jag gjorde på midsommar. Jag var först med mina päron och åt middag hos ett par vänner till familjen dock var det tråkigt och jag hade jätte ont i huvudet så jag åkte hem. Hemma hade min syster en lite ''fest'' (par middag) där va jag eller aa va innne på mitt rum och lite ute hos dom. sedan när jag skulle gå och lägga mig så hade jag jätte ont i huvudet typ migrän och kändes konstigt (nej jag var inte full) och på morgonen så mådde jag jätte illa och aa matten kom uppströms om man säger som så.. Poor me!

Fick inte gå ut för mina päron, bhuhuhuhu :(

 

 

Xoxo // Liwo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0