Folktandvården

Hej, Astrid här ! Och då tänker ni kanske " Oh neej "
Haha

Iaf, jag är ganska ( mycket .. ) rastlös nu för tiden .. Så istället att tycka synd om mig, tänkte jag berätta lite om min dag ;) Kul va ?!
- Hade inte lika rolig dag som Linnea på Lisse men nästan - Började klockan 8, och slutade 12 (chill). Drog iväg till Subway (bääst) med två av mina kompisar ♥ och sen så tog vi bussen tillbaks till skolan för att bada vid bryggan !! Dock var det........... K A L L T

Några timmar efter, skulle jag till Folktanvården. Om jag ska vara 100% ärlig, så älskaar jag gå till tandläkaren för jag brukar aldrig ha något dåligt och det är så kul. När jag väl var där, så är det första dem säger " nu ska vi göra en j-vla röntgen" Fuck this --'
Aja, gick därifrån med tårar i ögonen ( mysigt.. N O T ) ..
Så synd om mig ;(
Trevlig bild, I know .. Dock kunde jag ha tagit m y c k e t värre ;)
Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0