hehe oj..

Satt och pratade med min 10 åriga kusin innan och jag låg i min säng och skulle sedan resa mig, men fick kramper i magen..

kusin - vad gör du?
jag - ska ta kort på shopping. själv?
kusin säger vad hon gör medans jag reser mig.
Jag - FITTTA!! hehehehe oj de va inget..

Duktigt Linnea, duktigt.. Känner mig som en sån bra förebild. Lärde henne svära när hon va typ 4, jag och min syster lärde henne peka och säga fuck u när hon va 3, när hon va typ 2 så spilde hon ut någon dricka på bordet och istället för att göra något åt det sa jag åt henne att leka med det och när vi satt på ett flygplan lärde jag henne vad terrorister och kapare var. hahah förebil nummer 1 är ju Linnea alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0