Hemma

Är hemma nu efter en låång men fantastisk dag! Har sjukt ont i min hals och ben, men så är det när man vart på liseberg. Var sjukt kul, berättar imorgon eftersom jag snart ska krypa ner i sängen och soooova. Var också så sjukt jäkla kall när jag kom hem eftersom vi var 5 pers som åkte flumride och blev DYNGSUR!! seriöst hade en pool i skorna och hur blöt som helst på kläderna haha, niiice.. Åkte också atmosfear, dock var det en besvikelse.. Berättar mer imorgon.

Tog inga bilder idag, sorry. Istället för ni denna extremt snygga bild på mig.. Haha när togs den?!


Kommentarer
Ylva

Har frågestund på bloggen, skulle va kul om du ställde en fråga eller flera! Kram! :D

2011-06-14 @ 08:17:14
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0