lisse

Usch idag mår jag inte bra.. Är snuvug, ont i huvudet och halsen.. Är också påväg att få ont i kroppen också känns det som.

Var ju som sagt på liseberg igår och hade det super kul!
Vi började 12, haha sooooft!! Sedan rullade bussen på liseberg och va framme vid 1. Trodde dock inte att det skulle vara många folk där eftersom det var måndag och halv mulet. Iaf så va jag med Hanna, Robin, Joan och Hullen. så vi åkte vi lite och sedan träffade vi Johan och Fredrik så kom dom med, men sedan så drog Joan och Johan. Och sedan Fredrik eftersom vi skulle åka ATMOSFEAR!!  Var så j*vla taggad!! Dock var det en besvikelse.. Den var jätte mesig. Man åkte först upp jätte länge sedan så satt man där uppe i 1 sek typ sedan åkte man ner och man åkte i 2 sekunder typ så de va ju inte den roligaste.. Har någon åkt höjdskräcken så kan jag säga att den är läskigare..!
Sedan kom Katja och Hampan med och sedan dumpa hullen oss haha.
Vi åkte också flumride massor med gånger. Vi var ju 5 stycken som åkte så man blev ju gaaaanska så blöt. Ju mer man är desto blötare blir man. Och det bara forsade in på sidorna så ja blöt var man ju.

Orkar inte skriva mer , för nu ska jag lägga mig i sängen med té, kolla o.c och tycka synd om mej själv. Ska också fixa mina naglar så dom är fina tills imorgon då jag får SOMMARLOV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0