Liwoliciouse

Shalom.

Sitter med Astrid nu och dricker liwoliciouse drink  
Ska också snart ta en tequila.. Eller aa jag ska shota cola ta salt och citron haha.

Har inte gjort så jätte mkt idag.. Kan berätta lite om gårdagen och hoppas att dom inte läser detta hehe..


Jag och Astrid var ute på kvällen och jag vinkar åt bilar som kör förbi och då var det några ungdomar i bilden som ropar något efter oss och vänder bilden, men jag och Astrid kör vidare. Dom ropar sedan massa grejer så vi stannar. Dom frågar hur gamla vi var och ifall vi bodde här osv vi svarade att vi var 95or och att vi hade sommarstuga här så ingen bodde här. Sedan sa dom att vi skulle ses vid stranden och dom körde vidare ner mot stranden men jag och Astrid hade cyklar så det gick fortare och vi hade kortare väg. Så vi cykla som fan och gömde oss bland massa buskar haha. Sedan körde dom förbi och vi garva sönder för dom blev så ägda. Sedan cykla vi ner till stranden för att se om dom var där jag tänkte först gå till deras bil men dom startar den och tutar på oss och vi cyklar fort iväg så dom blev rätt så ägda hahah.
undrar verkligen vad dom sa när dom åkte där ifrån hahah

Kommer kanske komma upp en videoblogg sedan.



Bild i repris, men sitter inte vid min dator så det får bli som det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0