Sunday times

Godkväll alla !
Idag har jag verkligen varit seeg och mitt rum blev aldrig städat .. ;( Jag har bara tagit det chill och kollat lite på Tv, Facebookat, ätit, varit ute en stund och.. aa, inte mycket mer ärligt talat.
Nu ska jag gå och göra en "Sunday Times", inte så svårt att förstå vad det är. Om ni forfarande inte fattar så är det typ när jag gör mig fräsch till följande vecka:
♦ Ta bort det gamla nagellacket, tvätta dem och fixa ett nytt lager ( den här gången blev det energy blue.. awesome färg )
Byta lakan och tända ett doftljus
♦ Gå och duscha + hårinpackning
♦ Lägga mig och kolla på några avsnitt av O.C eller Glee ?!
Såhär ser min "Sunday Times" ut, det bästa jag vet :]]
Vi hörs imorgon, blir nog inget mer av mig ikväll !
mmm, vad mysigt ♥


Såhär ser nagellacket ut, så j***a snyggt ! ååå i löve it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0