bloggning

Jag vet att jag inte har bloggat bra den sista månaden/månaderna(?) Jag orkar inte, har mycket runt mig. Jag är bara 15 då är de mycket. Jag har mycket i mitt liv. Mycket plugg, vänner osv osv.. Jag vill verkligen satsa allt på de och inte lägga halvt för att jag stressar för att nä men jag måste göra ett inlägg, så då var läxan klar. Ja ni fattar?
Okej jag har typ 3 väldigt chill veckor framför mig men jag vill inte blogga mycket 3 veckor och sen så slutar de vill inte att massa läsare ska hitta hit fortsätta och sen så bloggar jag inte mer..

Kommer kanske tillbaka kommer kanske inte tillbaka vi fårse, det har iaf vart ett bra år i min blogg, jag menar vem vet inte vem liwo är?

Så jag kommer lösenords skydda min blogg kanske ikväll eller imorgon. Vill att alla ska veta varför! Vill inte vara den bloggaren som bara tar bort bloggen eller sätter lösenord och inte skriver en förklaring till varför..

Här kommer iaf Liwo genom året










Haha min första Header..














 

 

 

 

 

Är det bara jag som tycker att jag har förändrats?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0