rädd!

Sitter ensam på mitt rum och läser en ''spökblogg''
Borde inte göra de, men gör det ändå haha. Jag är otroligt rädd för sånna saker, men tycker ändå att det är så sjukt spännande! googlade spökstäder och hamnade tillslut på någon blogg. Sitter och läser den och blir mer & mer rädd för varje inlägg. Det inlägg jag blir mest rädd för är om en docka, fyfan för dockor! Älskade min docka ''Susanna'' när jag var liten och var inte alls rädd men nu kan jag knappt kolla på dom..

Btw ni visste inte att jag är väldigt rädd av mig.. Jag kan tex inte vara hemma själv utan att ha alla lapor tända och tvn på och jag msåte sitta i soffan med mina ben uppe i soffan (haha tvångstankar?) jag kan inte gå inte i ett rum om det inte är tänt, alla dörrar måste vara stängda, om jag lagt något någon stans och sen går på toa kanske så inbildar jag mig själv att det är ett spöke som ändrat på det.. Ja det är massor med sånna grejer. Jag inbildar mig inte massa ljud dock och jag har inte heller hört något, jag har dock vaknat av att min dörr öppnats lite.. skit läskigt!
jag låg i mitt rum och tror klockan var rätt tidigt så jag trodde att pappa var uppe och skulle till jobbet. min dörr öppnades lite på glänt och min katt var inte inne i mitt rum så det var inte katten.. Jag stirrade på dörren ett tag och sen ropade jag på pappa men fick inget svar. Jag hörde inte heller ytterdörren slå igen, men var jätte rädd för att somna igen.. Det var verkligen sjukt läskigt. Dangen efter så frågade jag pappa om han hade öppnat min dörr men han sa nej (och tro mig min pappa har sjukt dåligt pockerfejjs så man ser om han ljuger för att skrämma mig) och sen frågade jag min mamma och hon sa oxå nej och tror t.o.m att hon jobbade på natten då..? Och min syster sov eftersom vi hade lov. Hmm ett litet mysterium.

haha sjukt långt inlägg men, men.

Den levande dockan Robert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0