sociala klubben

Japp den klubben är jag medlem i, haha. Känner mig extremt social asså. Har kommit hem, typ kollat film sen sovt och så har de hållt på hela veckan nu.. Men, men. Likadant i dag,  har jobbat till 3 men stog och snacka till typ 4 och sen åt jag lite o kolla film och nu kollar jag film igen..

Kollar thirteen, den verkar riktigt bra! Har velat se den jätte länge, ville se den när jag var mindre men fick inte för mamma haha, men nu får jag, hihi stor tjej

Bloggar nog lite mer vettigt inlägg ikväll.

Borde göra en ny kategori ''min degar hörna'' haha där kan jag skriva alla dom här inläggen som inte en människa en bryr sig om, men men.. Om man är känd som Liwo så läser alla ens inlägg iaf

*skämt åsido*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0