blllllooooggg

Juste jag har ju en blogg.. haha

Vad har då Linnea haft för sig dom senaste dagarna? Chillat på livet lixom. Nä men va i stan i onsdags eller hade jag uppdaterat då? Aja shit the same. Var iaf i stan fick hem mig en bh, 4 par trosor, 2 naglacks och toffsar. Känns lite onödigt att visa.

Torsdags så chillade jag bara sönder. sov lite middag oxå. Hade sjukt ont i huvudet så slagga en stund då.

Idag har det vart skolan. Började kl 10 pågrund utav personliga skäl helt okej alltså. Sen hem bakade lite ut och träffade sandra, Robin och hennes boitoy. Skulle egentligen sovt där men blev inte så av olika anledningar..

Nu är det ett mogo på facebook som frågar om jag sover.. Man bah aa de är just därför jag svarar.. åhh idiot haha. Gud vad trevlig jag är, men är sjukt trött och orkar inte
Efterblivet inlägg, men men..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0